torsdag 17 oktober 2013

Igår vaknade jag av hysteriskt storgråt, det ordnade till sig efter lite medicin. Idag har jag vart på okej humör men lite trött och tjurig och så irriterad nu på kvällen. Jag är ju svängig i vanliga fall men jag tror att jag reagerar såhär nu eftersom jag vart på bra humör länge, skolan är ju bra för mig. Och nu har väl kroppen börjat vänja sig vid medicin så när den INTE har medicin i sig så kanske man märker av det mer. Jag vet inte. Mår ju för övrigt väldigt bra, jag tror skolan gör mycket för mig och det känns bra när det går så bra!

Jag tänker ju mycket över lag och jag borde försöka att inte göra det men det är fan lättare sagt än gjort! Jag är ju som jag är och det är bra i många sammanhang. Hjärnan behöver vila lite ibland bara. Lär säkert hitta nåt knep för det med tids nog.
Musik är ju medicin i det mesta för mig och det är fortfarande verksamt.

Inga kommentarer: