söndag 29 september 2013

Malin är hemma!
vi åkte och handlade MASSA mat, nyttig mat. Jag har dessutom börjat äta frukost nu för att jag är tvungen för medicinen. Tar jag den inte i samband med frukost så blir hjärnan ännu mer ofokuserad så jag måste och det är rätt gott ändå, trots att det går segt att käka på morgonen.

I alla fall : vi handlade massa mat. Typ fattig, men så är det att vara student ;) vi har mat på bordet, och bra mat dessutom! Jag ska göra laxfile nu, och till det kokt sparris. :) och kall sås med gräddfil, dill och citron. Mumma.

Och så har jag blivit klippt i håret, så fint så!
Denna gången tog jag inte den svartbruna färgen till håret, jag blev sugen på mahogny. Håret har skimrat lite i rött på senaste tiden så nu ska vi se om det fäster ;)

Imorse gjorde jag klart del A av min hemtenta. Känns så jävla bra! Vaknade vid 8.30, tog medicin och macka och ägg och vid 9 startade jag plugget. Var färdig vid 13. de andra gångerna jag försökt få ihop det har det stått stilla men idag kom allt med besked! :) sen om jag gjort rätt vet jag inte, men förra gången jag sa så fick jag godkänt och jag blev så glad i fredags över det beskedet att det kom en tår. Jag KAN!
Tog en lång promenad efter plugg, trots min hosta som äter upp mig och mina lungor. Pappa kom hit en stund och sen handlade vi.

Nu ska jag duscha ur färgen. Håller tummarna att det blir rödaktigt. :)

Inga kommentarer: