tisdag 27 augusti 2013

varför sova? :)

Bio och mys med Susanne. Jag tog en sallad på Donken - duktig tjej! Och så har vi fått skratta av oss till grown ups 2! :) såg ettan bara för några veckor sedan, riktigt roliga filmer!

Nu börjar det närma sig. På söndag åker jag till Kalmar och handlar in lite till hemmet och sen lämnas jag i Nybro hos kusin. Spännande. Men det börjar kännas i magen nu, vi pratar mycket om detta på jobbet. Att jag inte kommer vara där och köra min jul-lista på Spotify (så jag plågar dom med den redan nu), att vi inte kommer ses varje dag som nu osv. Det är sån skräckblandad förtjusning alltihop! Ikväll har jag registrerat kurserna och registrerat själva utbildningen. Pirrigt! Och kul!

Missade idol ikväll tack vare bio och det, sen var jag ute på långpromenad för en stund sen. Duktig tjej! Så nu har jag bäddat i soffan och inväntar reprisen. Varför sova när man kan vara vaken? :)

Inga kommentarer: