måndag 26 augusti 2013

Somnade på två sekunder igår, tror inte klockan hann bli mer än 21.30. :p

Jag mår bra. Mycket (tror jag) för att jag har tagit kontroll över mig själv. Lite grann. Dels försöker jag tänka på att det är JAG som är viktig nu. JAG och bara JAG. de som vill åka med gör det, de andra får hoppa av. Och dels för att jag har gått från att vara aningen förvirrad i vissa tankar till att ta kommando och se saken på ett annat sätt. Så gott jag kan. Och just det känns så jäkla skönt! Jag finns till för andra, alltid - men numer ska det vara även när JAG känner att jag kan lägga den tiden och energin på det. Vissa saker rör om det för mig i både huvudet och hjärtat men nu känner jag att så länge det är JAG som styr skeppet så klarar jag det med.

Som sagt tidigare : att vara förvirrad i ALLT är jobbigt. Nu har jag tagit tag i vissa saker och gör det bästa av det.

Inga kommentarer: