fredag 16 augusti 2013

rastlös!

En pytteliten del av mig vill tillbaka till jobbet, för att få träffa mina finaste igen. Typ Emma, att träffa henne dagligen ger lite energi.. resten av mig vill inte. Inte alls. Skolan då? Tja - spännande, men helst hade jag velat vara LEDIG ett tag till.

Det slog mig imorse att detta är första semesterdagen jag har som är oplanerad. Det beror helt enkelt på att planen för dagen fick ändras. Skönt, tänkte jag. Kan liksom ligga halva dagen och göra ingenting. Fast.. nae. Först kom Angélica och Penny och när de gått kom Ida en sväng. Men NU är jag oplanerad. Det är både skönt och jobbigt. Rastlös så fort jag blivit själv liksom. Hittar nog på nåt om jag känner mig själv rätt ;) för att vila och ta det lugnt nån gång är ju farligt. Eller?

Inga kommentarer: