lördag 24 augusti 2013

Min tatuerare är skönast i stan! Stod i studion i hallen och väntade på att han skulle komma. Så kikar han ut : "vafan, när blev du fin i kanten? Kom in, det finns kaffe." Skööön snubbe! Sen gillar han att jävlas. Han skrev "hate" på mina fingrar och bad mig skicka bild till mamma ;) haha.

8 nya stjärnor är på plats och nästa gång får vi gå upp på andra hållet på armen för längre ner mot handen kommer vi inte. Men jag har berättat för honom att han ska få äran att göra min chest piece. Så nu ska jag spara. :) DEN kommer bli awesome! :) text över nyckelbenet, ihop med lite Guns and roses. :) fint!

Stötte på pappa på stan, han bjöd på lunch :) och sen shoppade jag lite smått. Lycklig tjej!

Lycklig tjej som för övrigt tycker att livet känns väldigt fint för tillfället.
Ikväll ska jag dricka öl och äta kräftor.

Inga kommentarer: