lördag 17 augusti 2013

Jag : men sen tänker jag såhär att det blir för mycket för mig att flytta och göra allt på samma gång så om jag alltid har ett ombyte med mig i en ryggsäck i skolan kan jag sova hos kusin när jag vill. Till en början.
(Ganska lång stund efter)
Jessie : hahaha men du kommer typ ALDRIG att köpa en ryggsäck!
Jag : eventuellt inte. ;)

Sen kom vi in på Afrika. Vi vill dit och se eländet. Vi är dåligt lärda så vi tror att ALLA i Afrika bor i små hyddor av lera utan dörr och att kidsen sparkar fotboll med en kokosnöt. Vi vill dit och titta. Skapa oss en uppfattning, liksom. ;)
Man skrattar alltid med Jessie, det är fördelen med henne.

Jag bubblar idag, och känner att jag HAR skrivit av mig både här och i blocket och nu var det skönt med lite avslappnat vindrickande och ett och annat gapskratt.

Inga kommentarer: