måndag 12 augusti 2013

halt!

Känns som att sommaren är på väg bort nu. Det är varmt men lite kyligare i luften, det blåser och man KAN sova utan att klibba fast i sig själv. Jag tycker det är sorgligt på ett sätt, men det kan ha med att göra att jag avskyr hösten.

Jag pratade med psyk idag, sa att jag vill medicineras först och ta skolan sen. De tyckte det lät väldigt vettigt eftersom det som är viktigt (livsviktigt) i min värld är att ha struktur. Och det har jag inte om jag ska göra allt på samma gång.

Inatt har jag knappt sovit alls. Jag hatar såna nätter! Och som grädde på moset har jag gjort illa mitt knä. Hur jag gjorde det har jag ingen aning om men ont gör det. Nu ska jag tvätta min tvätt och egentligen hade jag behövt städa järnet hemma men jag orkar inte. Inte nu. Kanske sen.

Inga kommentarer: