fredag 16 augusti 2013

Funderade på att skriva något här men det får bli block och penna. Allt ska inte ut här, helt enkelt.

Denna pissdagen har vart så pissig att jag till och med störde mig på Ernst i Sommar med Ernst. Jag brukar gilla Ernst, men idag kände jag för att slita ut karl-jäveln ur TV:n och slå honom i ansiktet!

Att gråta utan uppenbar anledning är skitjobbigt. Sån har jag vart idag. Skit. Jobbigt.
Ibland svämmar allt över, känslor, tankar och så lite hormoner på det.
Tog en promenad in till pappa som serverade öl och melankolisk musik till sin ömtåliga dotter. Sen flinar han (för han känner mig) och han tar sig in i mitt huvud lite snyggt. Pappa och jag är dessutom lika bra på att uttrycka oss verbalt så vi har sannerligen fått slå på det som är jobbigt idag!

Jag fortsatte med ett par öl hos Jennie och Mårten och nu är jag hemma. I sängen. Med block och penna.

Inga kommentarer: