onsdag 24 juli 2013

orka.

Tror inte jag somnade förrän kring 4 och då med en god-natt-medicin. Trots medicin klarade jag av att läsa bok i en halvtimme.

När man väl har en sån här natt försöker man tänka att det finns dom som har det såhär VARJE natt, men i stunden - när man gjort allt för att komma till ro hjälper inte det. Var ledsen när jag vaknade idag. Ledsen och trött. Jag försöker tänka att allt i min kropp, hjärna och i mitt liv kommer bli bättre när jag får min medicin, vilket sker ganska snart. Jag hoppas det i alla fall.

Nu ska jag sätta mig på bussen till nättraby. Ska lägga mig i en solstol (med kläder på) och läsa bok och försöka vila. Med jennie. Och ikväll ställs det till med grillning hos Ase.

Nåt som faktiskt känns fint i hjärtat är att trots att jag bara vart ledig i ett par dagar har jag redan fått höra av flera av mina arbetskamrater hur mycket de saknar mig och hur tomt det är utan mig. Och flera av dom har jag redan planerat in dater med. Jag har så många fina människor i mitt liv. Man kan kalla det tur.

Inga kommentarer: