söndag 21 juli 2013

fantastiskt bröllop!

Bröllopet igår var fantastiskt fint och bra på alla sätt!! Brudparet var så fina och barnen med. God mat och god öl. Och en trevlig fest! Idag är jag bara trött och jävligt sliten. Hampus ringde och väckte mig imorse och sa att jag skulle med till beachen. Så där har vi legat och stekt idag, jag, Ale, Hampe och Max. Jag har badat med Maxen, byggt med sand och verkligen myst. Han har varit så moster-kelen idag. Gosunge.

Nu är jag bara irriterad. Tåget är en halvtimme för sent, det gick ingen buss så nu får jag stressa hem, byta om och duscha av mig sanden och byta om och sen kasta mig iväg igen. Hem till Jennie, käka, in till stan och hämta Albins tårta.. phew. Men vädret är awesome och ikväll kommer Mallan och när jag saknar henne som jag gör nu blir det extra mysigt. Kli på ryggen. :) imorgon kör vi brunnsbadet! Jag och två av mina Malinar och så Emma. Vutz.

Inga kommentarer: