torsdag 11 juli 2013

Åkte hem till Jenson och uber-Murten på middag och vin. Jennie och jag har fixat planen inför helgen och den blev (som Jennie uttryckte det) : vattentät. ;) jag har lovat min fruga svineri både fredag och lördag och jag är en sån som håller vad jag lovar, även om jag inte alltid håller mig till planen! ;) Nu är saken biff : det blir öl och mina brudar på hasslö imorgon och öl och mina brudar och inträde på festivalen på lördag. Fint. Jag personligen tycker inte att Hasslö håller måttet med artister men det beror på att det inte är artister som faller mig riktigt i smaken. Jag går ju här och längtar efter Skogsröjet - det är mer min smak! ;) men the sounds kan jag tänka mig att se på lördag så så får det bli! Huvudsaken är att vi får en hel helg där vi KAN dricka öl båda dagarna och vara hemma hur sent vi vill! Att jag ska upp tidigt på lördag för att fylla i min tatuering och vara mammas stöd när hon tatuerar sig är en annan sak. Jag fasar för att han ska närma sig mitt revben med nålen igen - SÅ ont gjorde det! Men jag får väl ligga där med hinken redo ;) det löser sig.

Inga kommentarer: