söndag 19 maj 2013

skjut mig i huvudet

Jag kommer antagligen inte vilja se öl på ett bra tag framöver. Vilket är negativt - snart Sweden rock, då måste jag orka fler dagar i sträck! Jag som ändå vart skonad den senaste tiden på bakfylla, men både igår och idag mår jag dåligt och är trött som en gris.

En brud nere på Rockbaren igår skrek rätt ut när hon såg mina skor. "Fyyy faaaan vilka skor! Vart har du köpt dom och hur fan beter man sig för att GÅ i dom?!" Svar : "nelly.com och fråga hellre hur jag bär mig åt för att ta på mig dom, det tog mig nämligen hela bussresan in till stan från nättraby att få i foten." En stund senare kommer det fram en kille för att fråga "är det 12cm eller?" ;) Kan ju säga att jag var barfota på hemvägen. Fy fan.

Som tur är har jag lyckats sova lite grann på dagen nu. Ska på myskväll med brudarna ikväll och jag kommer antagligen få ligga raklång och inte göra ett dugg mer än mysa.

Inga kommentarer: