torsdag 30 maj 2013

mamma fixar.

Åkte hem och åt hos mamma - de hämtade mina två ton tvätt (vill ha ALLT upptvättat till sweden) och det löser mamma. Hon har sagt att allt ska va klart till imorgon, då lämnar hon den igen. Fina mamma. Sover ju oftast i kalsonger och jag fick lite panik när jag inte hade ett enda par kvar, alla låg i tvätten. Lär ändå få tvätta upp några tröjor och så tills jag åker sen ändå. Gäller att ha med sig ordentligt - blir kanske kallt.

För övrigt kidnappar vi mamma på lördag. Eftersom jag är iväg när hon fyller 50 (jag veeeeet) så vill såklart jag med fira henne. Så vi tänker hela familjen (utom stackars Tobbe för han jobbar :() kidnappa henne med picknick och ge henne presenten som hon kommer bli SÅ glad för! :) ska bli kul.

Ser verkligen fram emot nästa vecka. Är ledig onsdag till och med tisdag veckan därpå och jag BEHÖVER det. Snoff sa idag att han tror att jag verkligen behöver Sweden rock. Där är jag glad, det är bra musik, bra människor och där tycker han (trots att han fullkomligt HATAR hårdrock och "festivaltrams") att jag ska koppla av och bara vara för det behöver jag. Det är lite så jag känner med. Jag ska låta lyckoruset ta över både mig, min kropp och min hjärna.

Inga kommentarer: