måndag 27 maj 2013

hyfsat bra humör ändå..

Det blev inte tidig sömn igår men jag har vart på hyfsat bra humör ändå.

AW med en del från jobbet, en öl, lite käk och bio på det! Nu känner jag mig trött men efter en dusch när jag kommit hem kommer definitivt väcka liv i mig så jag pallar ett par avsnitt om serien jag inte tänker tjata om! ;)

Nu saknar jag min Mallanbrallan, Skåne har lagt beslag på henne men jag får snart hem henne. Tydligen har jag lovat att vi ska skaffa sköldpadda - jag som inte är så förtjust i djur, och jag kommer för alltid vägra peta på den. Men har jag sagt det får jag väl stå för det. Idag skickade hon "när skaffar vi sköldpaddan du lovade?" Japp. ;) jag håller alltid vad jag lovar men jag kan fan inte garantera att jag kommer lägga pengar på skiten heller.

Imorgon har jag två läkarbesök. Ett på morgonen, kiss-besök. Spännande att se om jag fixar det denna gången. Och på kvällen följer Jennie med mig till ortopeden. ÄNTLIGEN. Hoppas på att eventuellt få ordning på min fördärvade handled och axel. Saker och ting börjar sakta men säkert röra sig! Och nästa vecka Sweden rock och vem har fixat fredagsbiljett till småtjejerna?! Just det. Jag. ;)

Inga kommentarer: