söndag 7 april 2013

Vi tog oss hem från Kalmar ganska fort. Hem till Jennie och sen åkte de iväg och födde lite barn medan jag stoppade i kidsen mc donalds.
Albin : "åh hoppas inte mamma har för ont.."

När det var över skickade Mårten SMS och sa att jag fick berätta för killarna.

Jag :"vill du veta vad det blev?"
Albin :" EN LILLASYSTER!"
Sen visade jag fotot på lillasyster för båda pojkarna och Albin sa :
"Jag tycker Astrid."

Naw. :) Alfred var bökig att få i säng medan Abbe la sig o somnade direkt. Malin lyckades klubba ner Alfred innan hon åkte. ;)

Nu ska jag duscha och ställa klockan för att göra Abbe i ordning för skola imorgon. All set!

Och även om vi brottats lite ibland med diskussioner så älskar jag de små liven och jag vet att de älskar mig. Trots att Affe var pissed på mig på slutet ;)

Jennie - jag är jättestolt och såå glad för er skull! Hon är ljuvlig och alldeles underbar!
Älskar er.

Inga kommentarer: