lördag 6 april 2013

Shopping för mig är som att dricka sprit : jag borde inte, meeeeen..

Ja, jag har handlat upp betydligt mer pengar än vad jag egentligen har råd med! Först känns det bra, ni vet - sol i ögonen, sätta sig ner på en bänk och ta en kaffe-paus och tänka igenom sina köp. Där efter kommer ångest. Snabbt som fan börjar jag räkna ut vad jag gjort av med och inser att det här är inte bra. Sen går det en stund till och då skiter jag i det, samma visa varje gång - för jag klarar mig varje gång! Och man lever bara en gång ;)

Öl, hårdrock, prata skit, äta chips med Malin och kusin Jennie. Mys.

Imorgon ska jag ut och gå morgonpromenad ensam, ska försöka hitta mig fram till farmors grav och sätta mig där en stund innan det blir frukost på ikea.
Ikea är ett jävla bra ställe! ;)

Börjar däremot känna mig lite febrig och hängig, och jag HOPPAS det är inbillning, men jag börjar känna mig öm på ANDRA visdomstanden. Är det så kommer jag gå i taket! Hoppas skiten är över imorgon när jag vaknar.

Nu har jag krypit ner i Vidars säng. Tur att man har korta ben så man får plats i en treårings säng ;)
Natti!

Inga kommentarer: