torsdag 11 april 2013

Psykologen (eller vad hon nu är) frågade igår om jag ofta är på språng, om jag har svårt att vara still. Ehm.

Idag : Hann hem, slänga in en maskin tvätt och städa undan lite hemma, blev uttråkad och åkte hem till Jennie och Mårten en snabbis och kelade Almisen och pojkarna och sen hem igen, fortsätta med tvätten, vika tvätten, packa grejer inför morgondagens 80-talsfest, byta sängkläder, bada och raka mig.
Japp. Jag har lite svårt att vara still, har knappt sett röken av mitt eget hem denna veckan. ;) sån är jag! Myror i benen, rastlös, uttråkad - kalla det vad ni vill.

Känns så skönt att vara på gång med utredningen, oavsett vad resultatet blir!
Nästa vecka börjar det PÅ RIKTIGT. Det blir intensivt som fan, men det är så jag vill ha det.

80-talsfest alltså. Det blir lack-tights, leopardmönstrat linne (lite rockigt), svarta pumps och läderbälte. Och öl. Det får vi inte glömma.
Vågar jag bekänna för pappa att flaket jag fick när jag fyllde år snart är slut? Försökte övertyga pappa att jag skulle spara det till sweden rock och han sa att det inte finns en chans i världen att jag klarar det. Jag hatar ju att erkänna när jag har fel, så eventuellt köper jag ett nytt flak och ljuger och säger att jag vart duktig tjej och sparat det! ;)
Han lovade mig ändå ett flak till som jag ska få samma dag jag åker till sweden, så jag klarar mig nog ;)

Inga kommentarer: