onsdag 24 april 2013

Förra veckan fick jag bygga med klossar, idag fick jag rita. Bland annat.
Fick rita av en avancerad teckning med symboler och grejer för att en stund senare rita det jag kom ihåg av bilden. Svårare än man tror!!

Sen fick jag massa siffror och bokstäver hon läser upp och så ska jag memorera dom och kasta om dom i ordning och grejer. Svårt. Hon sa själv när dessa två timmarna var över att detta är oerhört energikrävande, det är hjärngympa i allra högsta grad och man BLIR trött, det är normalt!

På fredag kommer idiot-testet of doom. Jag ska göra nåt datortest. Innan testet på morgonen får jag inte snusa, röka, dricka kaffe eller te, får inte ta min medicin mot axeln, får inte göra nåt som påverkar hjärnan. Det känns inte så kul, men jag ska nog överleva det med! Nu är vi snart klara med psykologtesterna tror jag.

Inga kommentarer: