fredag 15 mars 2013

Ska ju in till tatueraren imorgon och diskutera min och Malins kommande nedkladdning på revbenen. (Kommer förhoppningsvis att ske i april). Vi vet att vi ska ha tre symboler och så har vi spånat lite på en text (givetvis i samma typsnitt som popcorn och farmors namn på min arm). Hittade under tiden en latinsk text som jag bara MÅSTE ha in på min kropp någon gång!! "Ett senare bekymmer" vilket är ungefär så jag tänker, känner och lever. Bara måste! ;) men det blir nästa gång. Eller nästnästa, beroende hur man ser på det. Martin och jag ska eventuellt tatta in en grej ihop innan sommaren och syrran och jag ska ha en ihop. SEN är småkladdet slut - SEN ska jag börja spara (eller råna en bank, det är ett senare bekymmer;)) till min sleeve och mina porträtt på magen! Kära Gud vad jag måste spara pengar! Eller råna en bank. ;) spara klarar jag inte av och råna en bank skulle jag aldrig ha samvete till. Men tatuera in mina rockgudar ska jag! Har ett helt liv på mig ;)

Inga kommentarer: