söndag 24 mars 2013

natti!

Just det : när jag kom hem beställde jag en svart batterilucka till min telefon som jag tjatat om sen jag köpte telefonen. Nu är det dags och på tradera av alla ställen!! Finns typ inte någon annanstans. Sen gick jag in på Nelly. Hittade tre par skor där häromdagen men det fuckade ur så jag tog mig tid nu. Valde bort ett par som kändes som onödiga och tog de på bilden för dessa VET jag kommer vara VÄLDIGT användbara!! Det är Agge-skor så det sjunger om det och snygga sådana med! Har inte köpt skor på evigheter så min kropp och själ behövde detta plus att de var lite REA. (Älskar Nellys REA för jag älskar nelly-skor) Har redan en plan på när de med nitarna ska användas. Ska ut och äta med Albertsson på påsklördagen och då ska hennes date (jag) vara skitsnygg i mina nya skitsnygga skor! ;)

Inga kommentarer: