torsdag 28 februari 2013

vårrus!!

På bilden : agge och bagge och bira ;) Det är vurtz när jag känner vårrus i kroppen! :) Ringde psyk idag IGEN och de måste ha VÄLDIGT mycket att göra eftersom INGEN kan svara på nånting! Jag säger bara såhär : det är fan inte MITT fel om jag blir fullkomligt störd i huvudet innan denna utredning dragit igång. Ena dan säger de att "ditt fall är igång, det brukar inte ta många dagar innan man får kallelse då". 2 veckor senare ringer jag igen och då informerar nästa att "vi har ingen tid att ge, det kan vara allt från 3 månader till ett år." Japp. Jag söker hjälp för ADHD, fattar man inte då att man inte kan ge en tidpunkt utan att vara bergsäker?! Det sa jag till dom med. "I min värld funkar inte detta - det GÅR inte i min hjärna att säga ena dan att det snaaaaart är min tur och nu kan det ta ett år. JAG kan inte ta ansvar för detta, det inte mitt fel om jag blir galen - Hur ska jag förvänta mig att andra ska stå ut med mig när jag knappt gör det själv?" Det fattar ju vem som helst, särskilt borde de på psyk fatta det tycker man. Ringde idag igen och var jobbig så de ska ta upp det. IGEN. Jaja. Det är vår i luften. Jag är glad idag. :)

Inga kommentarer: