tisdag 19 februari 2013

Rasmus och jag - vi har vart ett fint team sen han var bebis. ;)

Tisdag är en bättre dag än måndag. Men idag på eftermiddagen fick jag sån sjuk mensvärk att jag var nära att spy, svimma och slutligen nästan somna sittandes på jobbet. När man haft en sån attack blir man så jävla trött! Men jag rockar vidare, jag är ingen pussy! ;) åkte hem till mamma eftersom hon opererar sig imorgon och jag är nojjig. Fikat lite med mamma, Nettan och Rasmus. Egentligen är jag lillebror-sjuk men han har polare hemma och då är jag aldrig intressant (eller jo, hans polare tycker det men inte Isaac) ;) och jag HATAR att ungen växer ifrån mig! Jag hatar att jag får vända och gå ut från hans rum när han har kompisar där för de vill hänga ifred. Varför är han snart inte ett barn längre? :)

JAG är ett barn. Igår var jag farmor:ig och satte på Emil i Lönneberga som jag somnade till. Farmor och jag kunde ha maraton med Emil i timmar när jag var yngre! Älskar allt Astrid Lindgren gjort och jag älskar hennes berättarröst. Och Emil är speciell för mig. Och för farmor.

Inga kommentarer: