fredag 15 februari 2013

När jag känner att jag är på gränsen till både tårar och utbrott ser jag min guldklimp i köket. Tar upp honom och han kramas. Lägger sitt huvud mot mitt och hans små armar runt min hals. Då känner jag mig älskad. Vilken energi du ger din familj, Maximus!
När nästa person vill hålla och gosa sträcker han sig tillbaka till sin moster och kelar lite till. Detta barn. Du ger mig såå mycket, unge! Jag är stolt och väldigt glad över att just du är min systerson och att just jag fått vara din moster!

Idag har jag även haft en liten tår i ögat efter Malin Albertsson ;) jaaa, vi sågs i helgen och jaa vi är vana vid att vara ifrån varandra men nu saknar jag henne lite till.

Nåt jävla menstruellt skit, det här med att vara sentimental då är ju min grej.
Är glad att det händer små roliga saker nu varje helg för det får mig att hålla mig levande när jag stundvis känner mig lite som ett vrak. Trött, sliten, vill ha vår och värme. Tja - den klassiska. Såhär är det för alla ibland.

Inga kommentarer: