onsdag 27 februari 2013

Haft två bra dagar nu och bara väntat på bakslaget. Imorse kom det. Sov för länge, fick springa till bussen, kände att allt var piss. Hälsade knappt på mina kompisar imorse. Satte mig inte på min vanliga plats utan satte mig hos Snoff. Tog knappt en timme så var jag och mitt humör på topp!

Återigen säger jag tack till att så många människor förstår sig på mig när jag inte gör det själv.
Jag fick välja musik. Valde hardcore superstar, sån musik han hatar. Men det fick gå, liksom. Vi har haft en asbra dag!

I söndags pratade jag och Jennie om det här med mina humörsvängar. Hon, som är mig så pass nära sa att för ett par år sen kunde min lilla dal pågå i en dag och sen lyckades hon få mig på humör. Som det ser ut idag stänger jag av omvärlden när jag har en dal, "det går liksom inte att nå dig" säger hon. Sånt där är jag livrädd för. Nu vet jag att Jennie står vid min sida tills jag dör typ, men just det här med att putta bort folk som står mig så nära är jag livrädd för. Av den anledningen tänker jag ringa och terra psykdoktorn tills de hjälper mig, för jag VET att mitt beteende är ADHD. Jag vet det.

Idag har jag försökt bryta mitt beteende genom att informera jennie att idag är en skitdag men att jag lever ;) duktig tjej. Jag ska bli bättre.

Inga kommentarer: