söndag 17 februari 2013

Crashdiet var bra, det var riktigt bra! Lätt värt smärtan i mina små fötter. Envisades med klackar igår och idag dunkar det i fötterna. Och som vanligt när jag har druckit så får jag ännu mer ont än vanligt i min handled och axel. Handen speciellt.
Martin stod och informerade alla hur stolt han är över mig och att han känner sig "skyldig" till att jag började lyssa på vissa band - exempelvis crashdiet, crazy lixx och mötley. Och det stämmer faktiskt, han är skyldig. :) Det var gött att få rocka loss röven lite!

Det är nåt speciellt med att stå långt fram och vänta på att bandet ska komma ut, hela scenen vibrerar och det luktar scenrök. Folk blir som galna när bandet väl börjat köra och det kommer en låt man tycker extra mycket om. Fint.
Nu ska jag försöka somna om vilket jag vet är helt omöjligt. Sen kör vi nog hem. Drar inom min mamma en sväng och sen gör vi chokladfondue tror jag ;)

Inga kommentarer: