torsdag 24 januari 2013

Idag har jag ringt och frågat hur länge jag kommer få vänta på min utredning. De trodde inte det skulle dröja mycket längre nu. Skönt.

Så länge får jag se fram emot att februari erbjuder massa kul! Nästa helg blir det eventuellt att Mallan och jag tar en dagstur till Isabella i Kalmar och att vi samtidigt passar på att svänga inom min kusin Jennie. När vi ändå är där ska jag ta mig i kragen och besöka farmors grav. Hur tungt och jobbigt det än kommer bli.

Helgen efter det är jag med den andra Malin i Växjö. Fet-kul, jag längtar!

Helgen efter det blir det nog att jag ställer till med skäggfest! Ingen mening att ni frågar hur jag fick den idén eller vad det innebär. Stod bara på jobbet en dag och bestämde mig för att ha en skäggfest. Det går ut på att bara brudar får komma och alla måste ha skägg. Lösskägg eller ditmålat skägg - det spelar ingen roll.
Mamma skrattade åt mig för att jag är så knäpp och inte kan förklara hur jag kom på idén, men fantasi har jag alltid haft och det lär ju bli hur kul som helst! :) har lovat Jennie och Elina en till skäggfest sen längre fram så att de med får uppleva detta. Min tanke är att skägga hemma hos mig, sen vidare till rockbaren och dricka öl och sen hem. Kommer bli skägg! :)

Nu : surfplattan och lite gamla goda musikvideor tills jag stupar. Putz

Inga kommentarer: