lördag 22 december 2012

Lilla julafton hos Jennie Picchu Mårten igår, som vanligt lika mysigt!
Äta god mat, byta julklappar, mysa med glögg. Underbart och alltid mysigt!

Albin kommer för alltid vara den som bringar mig de allra goaste skratten. Den ungen har en speciell plats..

Albin : alltså, mamma är helt coco!
Jag : jaså? Varför?
Albin : hon är det.
Jag : det är för att hon har en bebis i magen, så fort ungen är ute blir hon normal igen!
Albin : jo jo men ungen kommer ju inte förrens i april!

Hahahahaha! Där efter förklarade jag för honom vad hormoner betyder och att när Agge är tjurig och arg kan det va PMS-hormoner också ;) söta barn!

Idag steg jag upp vid halv 8 för att handla med svärmor och mormor (Tobbes mormor). Nu är jag duschad, tvätten är i maskinen och räkningarna ska betalas. Sen ska jag handla de sista klapparna. PALLA!!

Inga kommentarer: