söndag 23 december 2012

fattig och färdig.

Stressat klart med alla jävla julklappar! Fattig men färdig. Jag brukar alltid se till att åtminstone ha en plan på vad alla ska få, sen att jag som vanligt löser det i sista minuten är en annan femma. Vill alltid ge nånting personligt. Denna gången hade jag varken tid, lust eller idéer. Fick bli presentkort till de flesta, så nu vet ni det ;) tråkigt och opersonligt, jag vet. Hatar det. Men jag pallar inte stressa med det mer. Hittade som tur är pappa och svärmor på stan så jag kunde sätta ner röven och äta frukost med dom. Efter det hittade jag Viktor, Fredrik och Nöten för ytterligare en fika. Andas och stressa ner. Nu är jag äntligen på plats hemma, slagit in alla paket som INTE är presentkort och satt på en kanna kaffe. Hoppas Tobbe får tag på en bingolott tills uppesittarn, första året på evigheter som jag inte jobbar på uppesittarn och då kan det va kul att spela. :)

Inga kommentarer: