onsdag 14 november 2012

Tror jag har löst mitt problem! (världsliga problem jag har såhär miss i nassen) ;)
Får byta mobil om en vecka och alla som känner mig vet att jag byter mobil så fort jag kan! Inte för att jag inte är nöjd med det jag har, utan.. För att jag kan. kommer nytt hela tiden och det gör det av en anledning! :)

Iaf - jag har i min hjärna bestämt att jag ska ha en svart telefon nästa gång, har ju en vit nu. Och samsung är givet i min värld.
Gick in till 3 och de sa att det kommer ingen svart S3, utan det är vit, blå eller silver som gäller. Detta har verkligen vart ett problem för mig! ;) alla säger "köp ett svart skal?" Jag hatar skal.
Så.. Kikade nu, och silverfronten funkar OM jag köper svart batterilucka - då är problemet löst! ;) ska nog ringa imorgon och fixa det.

För övrigt borde jag sluta fundera så mycket. Över lag.

Inga kommentarer: