torsdag 29 november 2012

lite tankar.

Den träningsvärken jag ligger inne med är fan inte mänsklig! Dags att börja äta mer normalt eventuellt, om jag inte ska fortsätta vara yr och slö. Denna dagen har vart den segaste på länge, och med tanke på att jag försov mig ett par minuter så startade den åt helvete. Men med tiden har dagen bjudit på den ena roligheten efter den andra. Nya spännande saker på jobbet och så en del oro/ilska som släppt privat. Sakta men säkert.. mitt sätt eller inget sätt : måste få göra allt i min takt, låta mina tankar få ha sin stund även om det är ett onödigt jävla ältande och det tar FÖR mycket energi. Jag är sån. Det går inte att behandla. Återigen tackar jag min chef och mina arbetskamrater som förstår mig och hjälper mig med allt jag funderar på.

Inga kommentarer: