måndag 19 november 2012

Jag vet inte vad det har vart med folk de senaste dagarna, eller ÄR jag verkligen så underbar? ;) i fredags blev jag utnämnd till den finaste och bästa tjejen i Sverige av en på jobbet. Idag har en annan kompis talat om för mig att det som JAG anser är mina fel och brister, såsom exempelvis humöret gör mig till den speciella och fina människan jag är, citerat rakt av.
Sen kom nästa lille plutt på jobbet helt spontant och berättade att han tycker att jag inte är som andra tjejer. Jag är speciellt och med mig kan man prata om allt.

Hur eller hur - man blir glad och man mår bra av att få höra att man faktiskt gör saker som betyder något för andra, även om det inte alltid är medvetet.

Nu ska jag sminka av mig och krypa i säng.. är yr och mitt virrig Dålig sömn och dåligt matintag, då blir det så.

Inga kommentarer: