torsdag 8 november 2012

Imorse hörde jag ett illvrål ifrån syrrans sovrum, en vansinnig maximus var det! Smög in, tog honom och kramade hårt och länge. Vi tittade på varann, och han log. Han såg ut som "hur fan kom hon in här?" Eftersom han sov när jag kom igårkväll. ;) fina unge! Vi fick ett ordentligt morgonkel, och det har jag stått mig på hela dagen.

Idag har btw varit en riktigt bra jobb-dag. är så tacksam över både min chef och mina arbetskamrater! Startade dagen med att säga till chefen att jag ville göra nånting som jag tycker är KUL idag!
vi gick halva vägen var, hälften som jag tycker om och hälften av sånt jag INTE tycker om. jag är sjukt effektiv när jag får vara ifred, sitta med min musik och bara jobba ostört. :)
Meeen..

Efter halva dagen bjöd snoff och susanne bort mig att sitta med dom, lyssna på den berömda munspelslåten och 90-talsdängor! Gud vad lite omväxling kan göra. Har trivts som fisken i vattnet, förutom att jag fick ont i axel och nyckelben av att inte ha mitt stå-bord. Men vad gör det om hundra år!

Nu blir det hem och ta tag i alla bestyr, sen ska jag släcka ner HELA lägenheten och lägga mig i ett bad med nån bra serie på plattan (tips från coachen). Sen ska jag göra allt för att soooova!
Ska tända ett ljus för min älskade och saknade farmor idag med, hon skulle fyllt år idag.

Inga kommentarer: