söndag 14 oktober 2012

Mitt i allt packande bestämde sig Base för att gå från blond till brunett och 2 minuter senare hittade jag denna (se bild). Fick väldigt kul åt detta! ;)

Jag är aptrött. Bion var skitkul, men nu är jag trött. Har krypit ner i ett bad med tända ljus, ska inpacka håret och måla naglar och sen sova, ta mig fan.
Vaknade imorse och såg blod på kudden. Blod från min piercing. Skumt. Får börja behandla igen!

En hemsk grej slog mig ikväll. Mötte min lillebror på bion och han är stor nu. Hans första fråga var vart jag skulle sitta. När jag sa "längst fram" pustade han ut och sa "vi sitter längst bak.."
Haha, som att det skulle va en världskris om vi suttit jämte?! Tydligen. ;) men att rocka loss på sweden rock med sin syrra har han INGA problem med! Söte. :)

Inga kommentarer: