torsdag 25 oktober 2012

Åkte in till stan efter jobbet, köpte lite öl till imorgon (oktober-fest med några finingar från jobbet), fixa biljetter till vår twilight-premiär, OCH.. Så tänkte jag unna mig en svinfin tröja (stickad) som jag sett på carlings. Gick dit - tröjan borta! Hittade annat fint, men blev besviken och gick. Till Gina. Där tröstade jag mig med dessa 2 linnena. Fint ska det va! :)

Att jag haft sån energi idag är helt otroligt! Vart sådär glad och skrattig och busig. Med busig menar jag hota folk med min gummiband-pistol och även använda den ibland, Katla-skämt och ja. Trams. :) framåt eftermiddagen blev jag pisstrött, men nu är jag åter tillbaka på banan. Tvättar, betalar räkningar, dricker kaffe. :)

Det är praktiskt att ha energi. Men inte alltid så jävla fint. min hjärna får ALDRIG vila!

Sweden rock var det. Funderar på om jag vågar chansa på att köpa biljett nästa lön, eller om jag ska ta det nu. Vet ju att tar jag det INTE nu så kommer jag mala det i min hjärna en HEL månad : "måste köpa den, tänk om de tar slut, måste köpa den, MÅSTE köpa den.." Meeen.. Det är mycket annat jag "behöver" OCKSÅ, och det vore kul att vara liiiite mer obegränsad i mitt julklappshandlande på lördag. ;) eller.. Köper jag biljett OCH shoppar, sen får jag leva snålt. Får ju ändå en för tidig julklapp av mamma och håkan, i form av bidrag till biljetten. Så jag borde. Ni ser, så här går diskussionen i min hjärna om ALLT - konstant.
ADHD eller Schizo - välj själv.

Inga kommentarer: