lördag 13 oktober 2012

Frukost och lite stadstur :) shoppat pyjamas till mosters prins, och lite fin-öl till lördagsgodis. För pengar jag inte har. Men - livin on the edge. Svärmor och jag hade förtroligt samtal över ett par glas vin inatt och konstaterade att vår troliga diagnos gör att det livet vi lever är lite mer händelserikt och därmed lite mer kul. ibland. :)

Vi är impulsiva, vi lever lite på gränsen, vi gör det som faller oss in, vi planerar inte, vi tänker inte så mycket på morgondagen. Vilket ibland är sjukt dumt, men ibland jävligt skönt.

Mamma gjorde min dag fullständigt igår! Hon ringde och sa att hon och håkan tänkt ge mig ett bidrag till sweden-rockbiljetten i julklapp och nu frågade hon om jag vill ha den typ nu eftersom jag är så angelägen om att få biljetten. Pronto. Jag sa JA, ja, TACK! Och mitt liv kändes genast lite finare. Mamma löser världsproblem åt sin dotter. I like it. :)

Inga kommentarer: