tisdag 11 september 2012

På torsdag ska jag till tatueraren..

På torsdag (om jag har tid, vilket jag BORDE ha) ska jag till tatueraren, diskutera tid, pris storlek osv på en grej jag har funderat på LÄNGE. Har egentligen lovat mig själv mer eller mindre att jag inte ska göra mer "smått kladd" utan istället spara ihop till mina porträtt av mina rock-gudar. Men den jag har i tanken nu är en tatuering med heder, och jag VET att jag inte kommer ångra den en sekund! Jag har dessutom bara smått kladd, vilket innebär att jag fortfarande har rätt mycket hud och plats kvar till de stora som komma skall. :) det fattas bara att jag ska bli en duktig tjej och kunna spara och inte bara låta pengarna rulla - det är ett större problem för mig! Meeeen.. Envis och målmedveten måste ju resultera i att jag nån gång EVENTUELLT lyckas stoppa undan pengar att fullfölja detta med. Nån gång.. :)

Inga kommentarer: