onsdag 26 september 2012

Hade inte tänkt skriva nånting idag alls. Meeeen.. Vet ni att den frågan jag är mest trött på för tillfället är "har du sovit gott?" vissa nätter sover jag gott. Men när jag haft skitnätter en vecka i rad är svaret på den frågan jävligt uppenbar och jävligt irriterande! nästan så att jag börjar missunna folk sömn, bara för att. Sen har jag tankar och funderingar om saker soö tar upp mycket av min energi. Det finns vissa i min närhet som ser det, även om jag försöker le och vara glad. Som idag. Idag smäckte jag på lite extra smink och LOG mot min kära vän i köket på jobbet, varpå hon säger : "åh, min lilla.. Jag ser på dig att det inte är bra, vad tänker du på, är du så trött? Mig kan du inte lura.." Så känner jag tacksamhet över att inte behöva förklara, hon VET vad jag tänker.. Det är fint.

Inga kommentarer: