tisdag 14 augusti 2012

Även Håkan saknar jag som bara den!

haha, ibland är jag inte det saltaste popcornet i skålen.. :) åkte som sagt hem till nettan efter jobbet, skulle slänga in en maskin tvätt hos mamma. Gick ut och satte mig i parken och fikade och hade trevligt. (nettan såg till så jag fick mat i magen och kaffe på det). Efter en stund tog jag rasmus med mig bort till mammas tomma lägenhet - gud vad jag saknar henne nu. Skit samma, upptäckte att slangen till tvättmaskinen låg på golvet och därmed var det vatten ÖVERALLT! Rasmus gapskrattade och jag svor. ;) kan ju säga att mamma utan tvekan vet EXAKT vem det är som ställt till det! ;) torkade upp det jag kom åt och så skrev jag typ 100 små söta lappar och placerade ut i lägenheten. ;)

Hoppas ta mig fan på sömn inatt. Det får inte bli som för ett par veckor sen, att jag inte somnar förrän 2. Det orkar ingen i längden.

Inga kommentarer: