måndag 20 augusti 2012

Detta kan vara tidernas sämsta dag!

Ställde 3 alarm, vaknade av dom alla 3, men av någon anledning var det skönare att ligga kvar under ett varmt täcke. Vaknade en timme senare, panik - fick stressa satan! Väckte nog hela Ringborg-huset.

Iväg, byte av buss i nättraby. Trodde jag. Där satt jag och det kom FAN ingen bytesbuss! Fick åka till bergåsa och ta tåget därifrån. Summan av det hela : 1 timme och 20 minuter sen. Jag hatar måndagar, ni vet det va?

Som grädde på moset hade jag inte hunnit dricka kaffe, ciggarettena tog slut, jag höll på att MISSA första bussen och jag hann inte köpa lunch.

Hampus och susanne delade broderligt med sig av sin mat, tack.
Hade inte velat svälta ihjäl och dö en måndag. Har alltid hellre velat dö en onsdag eller en lördag.

Skönt att det bara är några timmar kvar av denna skit-dagen! Imorgon är en ny dag.

Inga kommentarer: