söndag 29 juli 2012

Nypiercad och munsår från hell!

Japp, mobilbloggning funkar dåligt för tillfället. Testar via plattan ;-) I görrgår gjorde jag nåt impulsivt som jag velat göra hur länge som helst. Jag piercade kindbenet. Malin o jag hade mysdag på stan, åt frukost, shoppade, fikade.. Till sist när det inte fanns nåt mer kvar att göra tog vi våra impulsiva rumpor bort till people. ;-) Jag har vart inne där två gånger förr och rådfrågat om en Dermal anchor, men backat pga den skiljer sig ganska mycket från en vanlig piercing. Men nu ÄNTLIGEN gjorde jag det! Det är skitsnyggt, och gjorde mindre ont än mina andra piercingar! Har heller inte haft särskilt ont efteråt, vilket gör att jag nästan bannar mig själv att jag inte gjort detta tidigare! Sjukt snyggt. Nu har jag ett munsår som är från helvetet,det skäler uppmärksamheten från min nya piercing när det gäller smärta, fy fan vad ont det gööööör! :-( Missbrukar piggelin för tillfället och bedövande salva för det är så skönt. Steg upp i morse, tog en isglass och en cigg och var arg, irriterad och öm. Malin var trevlig och försökte föra ett samtal, men jag bara avspisade henne. Då säger hon : "agge, förstår verkligen att det gör ont, men om det är till någon tröst så är du jävligt snygg i svullna läppar.." söte! Jag hällde i mig lite kaffe, blev liiiite piggare och därmed liiiite bättre humör. Nu försöker vi göra denna dagen skaplig. Skaplig är det enda jag begär. :-)

Inga kommentarer: