lördag 28 juli 2012

Igår var jag impulsiv! Malin och jag åt frukost på stan, shoppade lite, drack lite kaffe, myste.. Jag fick snilleblixt! "ska vi kolla om det finns drop-in på tatuering?" Malin tyckte piercing var bättre idé. Så vi pallrade oss dit. Jag har LÄNGE velat ha piercing vid kindbenet, men blivit avrådd. Igår gjorde jag det! jag har vart piercad på en HEL DEL ställen, och vissa har gjort ont, men den piercing jag fasat mest känns INGENTING nu efteråt. Det gjorde ju ont när han tryckte in plattan under huden och det blödde som fan! Men nu - ingenting. Skitsnyggt och skitnöjd! :)
Grillfest igår hos bernbo, lite från deras släkt och lite från min. Trevligt! Nu dusch och sen till rosenholm och kolla på ispremiären, sen hem och kela mamma och sen till rödeby. Puh. Diagnos? ;)

Inga kommentarer: