torsdag 12 juli 2012

Allvar, nu har jag TRÅKIGT! hinner ju för jävelen inte träna eftersom bion bara går kl 18!!
Martin behöver sova några minuter till, jag underhåller mig med en öl eller två och musik. Se bild. Fy fan. Det är så bra att jag dör lite inombords! Det är så bra! Sjukt nöjd att jag köpte mig ett misfits-linne, det är inte bara snyggt, det är jävligt snyggt också!

Och öl. Jag som bestämt mig för att vara duktig nu med mat och träning.. Martin föreslog uteservering med en öl efter bion, och jag tackade nej. "måste tänka mig för.." ringde upp direkt efter och sa att jag ångrade mig, jag har för JÄVELEN semester! ;) kan banta alla dar i veckan om det krävs, men när man äntligen har en minut över med sin kära kusin, tja - man är en dålig kusin om man säger nej ;)

Nåt jag däremot MÅSTE lägga av med är säsongs-röket! Heeeeela året skäller jag på folk som röker, propagerar om hur fel det är, att snus är ett bättre alternativ osv. men så kommer sommaren, och jag kan inte låta bli. dum jävla vana, som verkar besöka mig om sommaren vartenda år! Sluta upp!

Happy face :)

Inga kommentarer: