torsdag 7 juni 2012

Tobbe och maximus <3

Stress, stress..

Tack gud att jag bara jobbar imorgon med, sen ledigt 2 dagar!
Jag känner att jag längtar som fan tills det är min tur att ha semester! Glad dock att jag inte tog tidig semester utan i juli.

Nu ska jag hem och ta hand om mitt tvättberg, sen slänga mig i sängen! Imorgon tänker jag inte göra ett skit efter jobbet, mer än att gosa upp mig med tobbe! Det är så satans skönt att vara ledig, och denna helgen är HAN med ledig för en gångs skull.

Nog om det. Nu ska jag lyssna på ozzy på vägen hem och försöka få mig en powernap. Jag behöver all energi jag kan få!!

Hade egentligen velat åka ner till sweden rock jag med, men mitt gäng ska inte dit och jag har egentligen inte lust att lägga pengar på det när jag ändå inte har biljett.. Synd, för det är verkligen skitkul att vara där ÄVEN utan biljett! Men men. Vi får se om jag åker ner en sväng. Jag har ju iaf fått se ozzy, så jag borde va nöjd men festival är festival Det är en viss känsla, och rock'n'roll får man ALDRIG för mycket av! ;)

Inga kommentarer: