måndag 4 juni 2012

Så farligt ont gör det väl inte, men det är sjukt obehagligt och det pulserar!

Ringde jennie igår i panik om hur jag skulle bete mig för att få tillbaka huden. Compeed var svaret. Så vi provar en vända till och håller tummarna!

för övrigt hade jag uppskattar vackert väder när jag är ledig. Fast just idag gör det ingenting, har lite mensvärk så idag ska jag trea det lugnt och även prova att baka morotskaka tills tobbe kommer från jobbet. Sen. nu tänker jag ligga här en stund till, läsa Ozzys självbiografi vilket jag gjort sen jag vaknade. Den är riktigt bra, fascinerande liv han levt, och det är ett helt jävla under att han lever!

Måste tipsa om en film jag blev övertygad om att se igårkväll. Warrior.
Trodde inte den skulle vara SÅ bra, men jag blev fullkomligt tagen! Det bästa jag sett på flera år.. Se den!

Inga kommentarer: