tisdag 5 juni 2012

Ikea-häng med mina fina flickor idag! Angélica, marie och noellan :)

Ikea är lugnt, där kan jag hålla mig när det gäller att inte handla för mycket. Men inne på modehuset, där är det oftast kört ;)

Fick inhandlat tårtfat, tårtspade, slickepott och kakform som jag ska göra tårtbotten i ;) ska ju öva på mina bak-skills! Har gjort dumlefluff och marshmallowfluff till mammas födelsedagstårta. Imorgon tänker vi fira henne! Hon fyller år idag, och är värd en liten hyllning.

Hon är den finaste mamman man kan tänka sig, och jag avgudar henne! Hon är vår klippa, vår vägledare och vår kärlek! Nån som alltid lyssnar, nån som alltid förstår, nån som alltid finns till.
Pussar i massor från mammas flicka ;)

Nu ska vi hälsa på tobbes bror och hans små juveler. Bebisgos! <3

Inga kommentarer: