söndag 17 juni 2012

Ååhåå..
Igår hade vi en sån skön dag! Jag öppnade en öl när jag städat klart, sen kom malin och hjälpte mig dricka upp ölen, sen bara fortsatte det under dagens gång. Vi låg på en filt ute, jag lärde henne allt om mina favorit-band (hon måste lära sig rock'n'roll nån gång), lyssnade på musik och drack öl. vi blev rätt så runda under fötterna, och åkte sedan in till stan för att ta en öl eller 2 med hennes kusin. Mycket trevligt! :)

Idag vaknade jag, höll på att frysa ihjäl, väckte malin. Vi gick till ica, handlade baguette, frukt och dricka och la oss på utebadet. Smorde in oss i kokosoljan och la oss svintrötta för att sola, i hopp om att somna. Precis när vi legat där och dividerat om hur skönt det är att bli grillad i solen och att solen tar TROTS moln, så känner vi stänk på benen. Då kom regnet. Måste sett skitkul ut! :) vi fick iaf en timme sol. Icke fy skam!

Pizza och glass på det, och ni är jag spyfärdig! Nu vilar vi från alkoholen ett par dagar, ain't that right..

Inga kommentarer: