torsdag 21 juni 2012

Ibland spelar det FAN ingen roll..

Imorse trodde jag aldrig att jag skulle komma upp, låg vaken till 2. Skulle målat naglarna, men då var jag tvungen att välja outfit först för att veta vilken färg jag skulle ta på nagellacket. Alla kläder var nytvättade så utbudet var stort. Men nej - jag och mina tvångstankar kunde inte bestämma oss! Så jag gick och la mig. Steg upp vid tolv inatt och rensade garderoben, eller gjorde i ordning den rättare sagt. ;) MITT I NATTEN! Höhö. Efter att jag gjort det kunde jag fortfarande inte bestämma outfit, så jag la mig igen. Steg upp vid halv 2 eftersom jag inte hade somnat, målade naglarna iaf, och försökte somna. Pff. Toppad as hell! Men, men. Tur man har kompisar vakna så dags så man har nån att tjöta med. :)

Nu är jag på väg till lövmarknaden, ett MÅSTE för alla karlskroniter! Körsbär, langos och band-tshirt, same same every year ;) efter det ÖL!

Inga kommentarer: