fredag 18 maj 2012

Nu bloggar vi lite till, inte enbart för att min storasyster vill det utan för att det är rätt skönt att få ur sig vissa saker!

En del tankar vill man inte skriva ut eftersom jag inte pallar den diskussionen just nu. Det beror inte på att jag är konflikträdd, jag är inte den konflikträdda typen.
Men det känns onödigt, behöver min energi till annat just nu

har som sagt lite att stå i. Imorgon bockar jag av ena projektet. 25årsfest, en försenad sådan! Tanken var att Ase och jag skulle slå ihop festen och köra den i april, men pga olika anledningar fick vi flytta på det till maj. känns lite wierd att "fira" 2 månader senare, men men. Får se det som en vanlig fest! ;)

slutade halv 4 idag. ska direkt hem till rödeby och slänga mig i soffan, hoppas på att jag får en stund med svärmor innan tobbe kommer från jobbet. Är så sugen på att prata skit med henne ;)
Måste inom affären med och se om min klänning har kommit, jag har då inte fått avi på det! Så surt, det skulle ta 3 dagar.. Beställde den i söndags och jag har fortfarande inte fått den. Har den inte kommit idag så skickar jag den tillbaka, skulle haft den imorgon och det är definitivt ingen klänning jag kommer använda många gånger i mitt liv..

Inga kommentarer: