torsdag 17 maj 2012

Mosters prins! Du ger mig glädje, energi och lycka! JAG ÄLSKAR DIG, fina lille Max :)

På min storasysters begäran slänger jag in ett inlägg här :)

Har så mycket i min hjärna just nu, planering hit och dit, är det inte festplanering så är det planering till mitt uppdrag som tärna. Say no more :)

Utöver det har jag planer för mitt liv, känner att jag är sugen på en del förändringar. :)

Jag känner mig dålig, har en visdomstand på väg upp. När jag tänker efter har den vart på väg upp hur länge som helst!
I vilket fall, detta gör att jag just nu är inne i en period där mitt tandkött är svullet, ömt och gör väldigt ont emellanåt! Känner mig även febrig, ont i huvudet och halsen.. Ingen mening att gå till tandläkaren när det enda som syns hittills är en liten pigg. :p får stå ut!

Min lediga dag har jag spenderat med min kärlek i rödeby. Lagat paj. En taco och en veggo :) så duttig ;)

Inga kommentarer: